Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Segons el CIS, augmenta també la inquietud pels problemes econòmics
Els polítics i la política són el que més preocupa als ciutadans de les Illes, una qüestió que s’ha duplicat en un any. Així ho diu l’enquesta eleborada pel CIS en el qual els enquestats varen respondre lliurement, sense haver d’elegir d’una llista predeterminada d’opcions.
L’atur ocupa el segon lloc però davalla vuit punts i mig respecte de 2018. Els problemes econòmics van a l’alça i dobla la preocupació.
El que ja no preocupa tant son els casos de corrupció. Si a 2018 duia de cap a gairebé la meitat dels enquestats, ara ja només ho valoren el 22%.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix