110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Entre el gener i l'octubre, han arribat en creuer 2.486.000 passatgers, un 9,2 per cent més que en el mateix període de l'any passat
Els ports de les Balears han rebut 2,5 milions de creueristes enguany i ocupen la segona posició en el rànquing espanyol. Entre el gener i l’octubre, han arribat en creuer 2.486.000 passatgers, un 9,2 per cent més que en el mateix període de l’any passat.
Només Barcelona, amb 2.800.000, supera els ports balears en nombre de passatgers. Per darrere se situen dos ports canaris: Las Palmas, amb prop d’un milió, i Santa Cruz de Tenerife, amb 688.000. Els ports balears són els que registren augment més gran en comparació interanual.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís