Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Autoritat Portuària ha incrementat els seus ingressos per taxes i amarraments en concessió a tots els ports, a excepció de Palma
Els ports de les Illes gestionats per l’Autoritat Portuària han incrementat els seus ingressos l’any 2017, excepte el de Palma, que ha disminuït un 0,5%. Els ports estatals de Balears ingressen 23 milions d’euros l’any i generen un moviment de 1.020 milions d’euros al seu entorn. Són les dades de l’informe anual de l’ens portuari estatal, que reflecteixen també la satisfacció dels usuaris amb les instal·lacions portuàries.
Els ports que han experimentat un increment d’ingressos més significatiu són els d’Alcúdia, amb un 30% i el d’Eivissa, amb un 16%. Únicament, el port de Palma ha experimentat un petit descens. Per contra, és el port que més contribueix amb el PIB i el que més feina dona, seguit dels ports d’Eivissa i la Savina.
L’informe també reflecteix la valoració que fan els usuaris de les instal·lacions i serveis portuaris. Entre ells, el millor valorat és el pràctic del port de Maó, amb la nota més elevada de tots els serveis de Balears.
La rada natural de Llevant també ha obtingut una opinió positiva dels usuaris. Molts coincideixen que els serveis i infraestructures han millorat, però que encara queda molt per fer. En seguretat, en serveis a l’hivern, i en la conscienciació mediambiental dels usuaris
Les concessions d’amarraments també han tingut el seu rèdit: van obtenir 200.000 euros més, respecte del 2016.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors