El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El pati de la Misericòrdia ha acollit la presentació d'aquests títols de narrativa, poesia i assaig
El pati de la Misericòrdia de Palma acull la presentació dels llibres dels Premis Mallorca de creació literària 2019. En aquest acte hi han estat presents els 3 guardonats: el mallorquí Antoni Mas i els catalans Miquel Esteve i Mireia Calafell.
Antoni Mas és premiat pel seu assaig sobre l’evolució de la consciència lingüística i etnocultural entre els cristians de l’illa de Mallorca durant els segles XIV-XVII. D’aquesta manera fa un recorregut pels significats de llengua, terra, pàtria i nació.
A Nosaltres, qui, Mireia Calafell fa un canvi de to i, aprofundint i insistint en la seva veu lírica, fa una aposta valenta allunyant-se del registre que li ha donat prestigi. Qui som nosaltres i qui volem ser: vet aquí la qüestió fonamental que travessa un poemari bastit sobre la premissa que, per provar de respondre la pregunta, hi ha, com a mínim, dues actituds o lògiques possibles, la vertical i l’horitzontal.
A mig camí entre el thriller literari i la novel·la d’ambientació històrica, El misteri d’Arthur Rimbaud de Miquel Esteve imagina el descobriment del famós poema d’Arthur Rimbaud perdut des de fa més de 140 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles