Sóller imposa 600 multes per saltar-se la zona de baixes emissions
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
La desfilada dels actors vestits per a l'ocasió ha cridat l'atenció d'algunes de les persones que els observaven
El Teatre Principal de Maó ha estat aquest dilluns l’epicentre del món teatral espanyol. Han desfilat per l’estora vermella els candidats, finalistes i convidats de la gala d’entrega dels 25 premis Max de les Arts Escèniques.
Un capvespre ben diferent al centre de Maó on no ha faltat l’atenta mirada de vesins encuriosits que, des de casa, no es volien perdre detall de l’espectacle. N’hi ha que, fins i tot, han reservat taula per poder veure l’esdeveniment de ben a prop. La desfilada dels actors vestits per l’ocasió ha cridat l’atenció d’algunes de les persones que els observaven.
S’han mobilitzat un centenar de professionals per cobrir l’esdeveniment. Els principals noms de les arts escèniques espanyoles han posat davant les càmeres de diferents mitjans de comunicació on, acompanyats dels flaixos, han rebut un record d’aquest dia.
Perquè els premis Max són tot un espectacle tant dins com fora del teatre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo