Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El PP assegura que continuaran treballant per augmentar el descompte dels residents als viatges amb la Península
Els Pressupostos Generals de l’Estat per al 2018 tenen previst invertir quasi 60 milions d’euros en projectes específics per a Eivissa, 8 milions més que en 2017.
Segons ha informat avui el Partit Popular de l’illa, la major part dels sous es destinaran a les depuradores i a l’aeroport.
Sobre el que no apareix als pressuposts, l’augment del descompte per a residents, el PP diu que s’ha de seguir fent feina.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments