Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
És un 11% més respecte de 2021
Els pressuposts de la comunitat autònoma per 2022 preveuen 132 milions d’euros per a l’illa d’Eivissa, és un 11% més respecte de 2021.
S’incrementa especialment la part de la despesa territorialitzada corresponent al municipi d’Eivissa, que s’eleva fins a 12 milions, és un un augment de 5 milions respecte dels pressupostos de l’any passat. Pel que fa a l’aportació del Govern al Consell d’Eivissa, la institució insular rebrà 60 milions a través del sistema de finançament dels consells, són set milions més que enguany.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució