Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Puja la roba i l'habitatge però baixa els transports i les comunicacions
L’any de la pandèmia han tancat a les Illes Balears amb una baixada dels preus al consum del 0,4%, una dècima manco que la mitjana nacional. Des del 2014 a l’arxipèlag, l’lPC no tancava l’any amb una taxa negativa.
Si veim l’evolució de la taxa anual, vàrem començar l’any amb una pujada de preus del 1,1 per cent, però en el mes d’abril, ja en ple estat d’alarma i de confinament, els preus es varen situar en negatiu, i al maig la caiguda va arribar al seu màxim amb un 1 per cent.
Després, s’ha anat moderant la baixada però sempre dins valors negatius, i ha acabat l’any en el menys 0,4%. Aquest tancament permetrà els assalariats guanyar gairebé dos punts de poder adquisitiu si es mantenen les pujades salarials pactades en conveni.
A la finalització del 2020, l’hoteleria i la restauració és el sector que ha experimentat un major augment de preus, seguit pel de la roba, l’habitatge, per la pujada de l’electricitat i també l’alimentació amb un 0,9%. En canvi, baixen de preu el transport per la caiguda de la demanda per viatjar, les comunicacions, l’oci i la cultura.
GRÀFICS:
Índex de preus al consum 2020 Illes Balears
gener +1,1%
febrer +1%
març +0,2%
abril -0,8%
maig -1%
juny -0,5%
juliol -0,6%
agost -0,7%
setembre -0,5%
octubre -0,7%
novembre -0,5%
desembre -0,4%
Font: INE
Hotels i restauració +1,3%
Roba +1%
Habitatge +1%
Alimentació +0,9%
——————————————-
Transport -4%
Comunicacions -4%
Oci i cultura -2,4%
Font: INE
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom