El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'IPC del mes de febrer és del 2,8%, un augment inferior al del gener, perquè baixa el preu de l'electricitat i es manté el dels aliments
La vida continua sent més cara que l’any passat, però l’IPC de febrer indica que els preus no han pujat tant com el mes passat. Són un 2,8% més cars que fa un any, però l’increment és 6 dècimes inferior al del mes de gener. Han pujat, però no tant, perquè el preu de l’electricitat ha baixat i el dels aliments s’ha mantingut. El que sí que puja és el preu dels carburants.
I estrenarem un mes de març amb dues novetats que notarem a la butxaca: puja l’IVA de la llum fins al 21% i també l’euríbor, que després de 3 mesos de caiguda, torna a anar cap amunt. Però és un increment lleuger. Una hipoteca de 150.000 euros que toqui ser revisada ara pujarà uns 11 euros mensuals.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle