Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Pocs locals han reobert les portes a Platja de Palma
El personal de l’hotel RIU Concòrdia, situat a Platja de Palma, ha rebut entre aplaudiments els primers turistes del pla pilot, que d’alguna manera enceten la temporada. Les mesures de seguretat, com ara el rentat de mans, de calçat, la distància de seguretat i la mesura de la temperatura imperen des del primer segon.
A la mateixa zona, la cadena Iberostar ha decidit obrir un dels seus establiments i testar les més de 300 mesures de seguretat. Ho fa des del passat 10 de juny i no amb turistes sinó amb treballadors de la cadena. A finals de mes, el dia 26 rebran els primers clients, però ja hauran provat les instal·lacions i la nova manera de treballar prop de 500 persones.
L’ambient a la zona és tranquil. A la platja hi ha poques tovalloles damunt l’arena i molts pocs locals han decidit tornar a obrir, ara com ara, les portes.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou