El mallorquí ha perdut més de mitja hora i cau a la posició 26 de la general
180
Les opcions d’Enric Mas d’acabar el Tour de França entre les posicions de privilegi pràcticament s’han esvaït. El mallorquí s’ha despenjat del grup de favorits a 72 quilòmetres de l’arribada amb problemes estomacals. L’etapa quinzena, segona consecutiva d’alta muntanya als Pirineus, l’ha guanyada en una arribada en solitari l’anglès Simon Yates, que repeteix triomf. Enric Mas ha perdut poc més de mitja hora i cau a la posició 26, a 35 minuts i 18 segons del líder, lloc que manté el seu company d’equip Julian Alaphilippe. El francès ha vist reduït el seu avantatge a 1 minut i 35 segons sobre l’anglès Geraint Thomas. Demà es jornada de descans.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa