L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Tenen el mateix preu que al mercat i es lliuren a domicili el mateix dia
El mercat de Pere Garau, a Palma, posa en marxa la seva modalitat en línia. Ara, qualsevol usuari pot comprar els productes a la xarxa i els rep el mateix dematí a casa seva. Des del moment en què el client fa la comanda, les paradetes participants en el projecte “Mercat 2GN” es posen en marxa.
El projecte acaba de començar, i ara per ara ofereix productes de carnisseria, peixateria, fruiteria, verduleria i embotits. De moment, només una paradeta de cada un d’aquests productes, tot i que s’espera que se’n puguin afegir més. Els venedors participants estan molts satisfets.
Els preus dels productes són els mateixos que es troben al mercat, però el transport té un preu: 3 euros si el repartiment és a peu, 5 si és en bicicleta i 9 euros si el domicili es troba a més de 15 quilòmetres de Pere Garau.
Un pic recopilada la comanda, es du a casa del client. La intenció del projecte és ajudar les persones que no poden anar al mercat per qüestió de temps o de mobilitat, a més de fomentar el consum local i revitalitzar el barri, amb el mercat com a punt central.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari