Les diferents associacions de productors d’agriculturaecològica que hi ha a les Balears ja han recollit més de 1.700 signatures que faran arribar a la Delegació del Govern. Demanen que es permetin els desplaçaments de persones per cuidar-se de les finques i els horts d’autoconsum. Segons aquestes entitats, aquests petits horts, dels quals moltes de vegades s’ocupen persones jubilades, són una part important de la producció d’autoconsum i de quilòmetre zero de les Illes. Un altre argument que fan valer és que són una font assegurada d’aliment fresc i saludable. A més, aquests horts permeten l’abstracció i l’esbarjo, cosa molt necessària en temps de confinament.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa