Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Els productes exòtics més demandats són la pinya, la papaia i el mango
Els pagesos de les Illes pensen que no estan en igualtat de condicions amb altres productors de fora de la Unió Europea. Al problema de la insularitat i de la manca de pluges o de l’aigua quan no toca, s’afegeix ara l’ús estricte d’alguns productes fitosanitaris, que no és tan estricte fora de la Unió Europea.
A Bonany Alimentació, opten pel producte local. Quan no hi ha prou producció, compren producte de proximitat: pomes de Lleida o Girona i hortalissa de València o Múrcia. La forta demanda durant la temporada alta fa que la producció local no sigui suficient.
El que tant sí com no ve de fora d’Europa són els productes exòtics que no es produeixen al continent; com ara la pinya, la papaia i el mango.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases