A partir de demà, el xot d’entre 8 i 12 quilos es pagarà al productor de Mallorca a 4 euros amb 70; 20 cèntims més rendible que les darreres setmanes. Divendres, la llotja ovina, que ara té lloc a Sineu, va aprovar uns preus que, tot i ser millors que per la campanya de Nadal, encara són 30 cèntims més barats que per Pasqua de l’any passat. Els exemplars de menys de 6 quilos es pagaran fins a 7 euros per quilo en canal i el més gros, de 12 a 14 quilos, ha augmentat 10 cèntims per quilo arribant a 3 euros amb 70.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.