Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Asseguren que hi ha qui fa més de 10 mesos que no treballa i que no han rebut cap ajut
Els professionals de l’espectacle han celebrat aquest divendres un funeral simbòlic pels moments que travessa el sector. L’acte ha estat organitzat per la plataforma Alerta Vermella i Mute Balears, que aplega professionals del sector. La protesta s’ha celebrat simultàniament a altres 17 ciutats espanyoles.
Amb música de rèquiem de fons, els participants han protestat per la situació que està vivint el sector de l’espectacle des de l’inici de la pandèmia. Volen cridar l’atenció de les administracions públiques, a les quals consideren responsables de la seva precarietat.
“Portem una aturada de deu mesos i pràcticament sense ajuts”, ha dit Aitor Jimeno, de Mute Balears, que ha aprofitat l’avinentesa per reclamar “un rescat”. La situació límit que estan vivint afecta, assegura, 800.000 professionals a tot l’Estat.
Avançament o anul·lació: els efectes del nou toc de queda a Mallorca als espectacles en directe
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes