Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Asseguren que hi ha qui fa més de 10 mesos que no treballa i que no han rebut cap ajut
Els professionals de l’espectacle han celebrat aquest divendres un funeral simbòlic pels moments que travessa el sector. L’acte ha estat organitzat per la plataforma Alerta Vermella i Mute Balears, que aplega professionals del sector. La protesta s’ha celebrat simultàniament a altres 17 ciutats espanyoles.
Amb música de rèquiem de fons, els participants han protestat per la situació que està vivint el sector de l’espectacle des de l’inici de la pandèmia. Volen cridar l’atenció de les administracions públiques, a les quals consideren responsables de la seva precarietat.
“Portem una aturada de deu mesos i pràcticament sense ajuts”, ha dit Aitor Jimeno, de Mute Balears, que ha aprofitat l’avinentesa per reclamar “un rescat”. La situació límit que estan vivint afecta, assegura, 800.000 professionals a tot l’Estat.
Avançament o anul·lació: els efectes del nou toc de queda a Mallorca als espectacles en directe
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació