Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Asseguren que la construcció del nou és urgent
El sindicat mèdic Simebal denuncia que la situació de falta d’espai al centre de salut de Santa Eulària és inacceptable. Asseguren que els professionals treballen amuntegats perquè el centre es va inaugurar el 2003 i no s’ha reformat ni ampliat quan la població, així com el nombre de professionals, s’ha duplicat.
Diuen que la situació dels treballadors del 061 és encara més desesperada perquè l’espai on els han ubicat, a l’antiga biblioteca, no té les condicions d’higiene i descans adients per a aquest personal. Demanen que l’IB-Salut no esperi fins al 2025 per licitar l’obra del nou centre de salut, tal com té previst, perquè, a més, ja disposa d’un solar cedit per l’Ajuntament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles