Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Asseguren que compleixen els mateixos requisits i fan la mateixa feina però cobren manco i no tenen els mateixos beneficis en qüestions com la jubilació
Els professors tècnics de Formació Professional es mobilitzen per aconseguir que equiparin els seus drets laborals als dels companys professors de secundària que també fan feina a l’FP. Els més de 600 afectats a les Balears asseguren que ja s’ha aconseguit en altres comunitats autònomes i esperen una resposta del Govern balear.
Més de 600 persones a les Balears es troben en una situació que consideren injusta. Són els professors tècnics d’FP que principalment imparteixen la part pràctica dels graus d’Informàtica o Sanitat, per exemple.
L’equiparació que volen aconseguir va més enllà del tema purament econòmic. Volen unificar la categoria, com ha passat a altres comunitats autònomes. Un altre sindicat, l’STEI, durà la reivindicació a Madrid. La Conselleria d’Educació, per la seva banda, ha assegurat a IB3 Notícies que no farà declaracions respecte d’aquesta qüestió.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució