Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es tracta de la sanció més alta mai no imposada pel Consell de Menorca
Els promotors del càmping de So na Parets, a Ciutadella, hauran de pagar 350.000 euros de multa. Es tracta de la sanció més alta que ha imposat mai el Consell de Menorca per danys molt greus al patrimoni arqueològic i que ara ha confirmat un Jutjat de la jurisdicció Contenciós-Administrativa de Palma. La sentència no admet i desestima els recursos dels infractors, als quals imposa també les costes del procés.
La resolució del Consell, confirmada ara per la Justícia, atribueix als promotors del càmping moviments de terres que, sense cap autorització, van danyar una cova i altres construccions talaiòtiques. Els representants de l’administració insular entenen que es tracta d’una sanció “exemplar” i que demostra que el patrimoni és un bé de tots.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13