Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Han sol·licitat el pagament de les taxes a l'Ajuntament de Ciutadella
Els promotors de Son Salomó 2 han sol·licitat el pagament de les taxes per iniciar quan abans les obres. Han fet la petició aquest mateix dimecres, segons ha pogut saber IB3. És el darrer tràmit que els queda per executar el projecte de parc solar més gran de Balears, amb una capacitat de 50 megavats de potència.
La petició a l’Ajuntament de Ciutadella arriba unes hores abans de la reunió prevista per avui capvespre. La reunió ‘definitiva’ segons algunes fonts. I és que els promotors no volen allargar més les negociacions amb la Martí Bella i la resta d’entitats proteccionistes que miren de reduir l’impacte de les plaques en el paisatge de Punta Nati. Totes dues parts, amb la mediació del Consell es tornen a trobar un mes després de la darrera proposta, que implica una superfície d’unes 80 hectàrees. Una oferta que sembla insuficient per a les entitats, que mantenen 3 contenciosos contra el projecte. Totes les fonts consultades, però, asseguren que hi ha bona predisposició i que es podria desencallar el conflicte.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix