Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Qui disposi de deu o més immobles desocupats han d'entregar-los al Govern si hi ha necessitat d'habitatge
L’associació de promotors de les Balears veuen inconstitucional el projecte de Llei d’Habitatge ja que el Govern els ha inclòs en l’apartat de grans tenidors, juntament amb els bancs o grups de societats.
Asseguren que tant ells com els constructors no són grans tenidors, i esperen que finalment es modifiqui abans que el Parlament el converteixi en llei.
El text ara preveu que les persones físiques o jurídiques que disposin de deu o més immobles buits hagin de cedir-los obligatòriament a la gestió pública, per poder garantir el lloguer a la població en cas que hi hagi una demanda d’habitatge.
La disposició transitòria segona detalla, a més, que en el termini de tres mesos des de l’entrada en vigor de la llei, els grans tenidors estan obligats a comunicar a la Conselleria competent la relació d’habitatges que ja es trobin en situació de desocupació.
Per poder sotmetre a una fiscalització més elevada l’activitat dels grans tenidors, es regula la creació d’un registre d’habitatges desocupats, al qual aquestes entitats han d’inscriure tots els pisos buits dels quals disposen.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors