Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Reclamen que s'habilitin més llocs per fer acampada arreu de l'illa
Una darrera l’altra… devers una cinquantena d’autocaravanes i furgonetes que en fan la funció d’una, ja que estan adaptades per pernoctar-hi. El motiu d’aquesta adaptació és que aquí a primera línia de mar a Alcanada només poden estacionar vehicles que siguin d’una llargària inferior als 5 metres.
Reclamen que s’habilitin més llocs per fer acampada arreu de l’illa. Ara només n’hi ha un a la Costa del Pins, a Son Servera.
Per a molts és tot un estil de vida, no només ara a l’estiu, sinó també durant l’hivern. A Mallorca hi ha registrades un total de 800 autocaravanes
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores