Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El Consell de Formentera haurà d'actuar de manera subsidiària i després reclamar la despesa
El Consell de Formentera ja ha notificat als propietaris de les dues embarcacions varades en la DANA del passat 14 d’agost que han de retirar-les. Davant la negativa d’ambdós a fer-ho, els vaixells passen a ser considerats residus i, per tant, són responsabilitat de la institució que ha d’encarregar-se de la seva retirada i posteriorment reclamaran els costos al propietari.
El Consell ha recordat que segons la tipologia i la zona en la qual es trobin les embarcacions són competència d’una administració o una altra. Pel que fa a les pasteres, ara mateix és el Consell qui n’assumeix la retirada.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata