Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Els actors de la sèrie d'IB3 Televisió, Esther López, Josep Orfila i Maria Bauçà, seran els encarregats de donar el sus a les festes patronals de Palma
Els protagonistes de la sèrie d’IB3 Televisió ‘Mai neva a Ciutat’ seran els pregoners de les festes de Sant Sebastià de Palma. Esther López, Josep Orfila i Maria Bauçà seran els encarregats de donar el sus a les festes patronals. L’Ajuntament de Palma destaca que la sèrie ha suposat un canvi de paradigma en la ficció televisiva balear i que retrata la Palma real.
Els tres actors seran els pregoners d’unes festes que ja tenen web: santsebastia.com. També es pot consultar la programació en una aplicació de mòbil feta especialment per a aquests dies de festa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
El pagès lidera un grup de socis que vol adquirir el 51% de l’empresa per 800.000 euros amb l’objectiu de garantir la continuïtat de la indústria