Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El Ple del Consell ha aprovat per unanimitat una proposta del PP per incrementar el nombre de carregadors
De gener a agost d’enguany fins a 8.000 vegades han carregat els cotxes elèctrics als punts de càrrega públics de Menorca, són un 51% més que l’any 2019. El Ple del Consell ha aprovat per unanimitat una proposta del PP per incrementar el nombre de carregadors que hi ha a l’illa.
El 2035, la Unió Europea prohibirà la venda de vehicles que emetin Co2, i Menorca necessitarà entre 500 i 600 punts de recàrrega per als vehicles elèctrics i híbrids que els substituiran. Davant aquesta necessitat, el PP ha presentat al ple del Consell una proposta perquè l’administració elabori un pla d’implantació de punts de recàrrega.
El pla podria estar acabat la segona part de l’any 2022, segons l’equip de Govern, que també ha votat a favor de la segona part de l’acord, per signar convenis amb els ajuntaments per a la instal·lació dels punts de recàrrega que prevengui el pla.
Maó ha iniciat avui les feines per a la instal·lació de 5 pèrgoles fotovoltaiques amb punts de recàrrega per a vehicles elèctrics i autoconsum col·lectiu a l’aparcament municipal Ses Vinyes.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"