Els punts de vacunació s’hauran d’adaptar per a l’arribada de més vaccins. A Son Dureta, instal·laran una nova carpa perquè la gent no esperi al sol i preveuen duplicar-hi el personal. A partir de la setmana que ve, també disposaran de tablets per comprovar les cites per internet. Les segones cites s’atorgaran després d’haver rebut la punxada, abans d’arribar a la zona d’espera.
Tots aquests canvis aniran, previsiblement, acompanyats de més personal. Només a Son Dureta es podria arribar el personal els dies que completin les reserves de citacions. Aquestes modificacions són la conseqüència del creixement previst en l’arribada de vaccins. A partir de dimecres, el Govern preveu injectar el triple de vials que fins ara.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil