Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Es mantenen tancades i precintades les zones de joc infantil i la Policia Local controla aquests espais
Dimecres varen reobrir 44 espais verds a les barriades de Palma. Avui ho han fet els quatre grans parcs de la capital, perquè les famílies hi puguin passejar amb els nins o per, a partir de demà, fer-hi esport.
Aquest divendres ja han obert els quatre grans parcs de Palma. El parc de les Estacions, el parc-bosc de La Ribera, el bosc de Bellver i el parc de La Riera. Aquests se sumen als altres 44 espais verds que va obrir l’Ajuntament de Palma dimecres. Tots els parcs estan oberts en el seu horari habitual i els desinfecten cada dia.
Tot i això es mantenen tancades i precintades les zones de joc infantil i la Policia Local controla aquests espais per assegurar que es compleixen les mesures de seguretat. Avui moltes famílies amb nins i adults amb cans ja han visitat aquests espais verds, on demà també es podrà fer esport i passejar-hi.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears