Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Sa Pedrera acull un torneig que tendrà la gran novetat del Palmer Bàsquet Mallorca
Aquest cap de setmana se celebra a Eivissa el Trofeu Illes Balears de bàsquet. Els tres equips illencs de LEB Plata i l’Hestia Menorca, de LEB Or, mesuren les seves forces a Sant Antoni.
El pavelló de Sa Pedrera es retroba avui amb el bàsquet i ho fa amb un torneig Illes Balears que enguany ha vist com augmentava la seva família. Entre dissabte i diumenge, els quatre millors equips de les illes es veuen les cares a Eivissa per seguir preparant l’inici de Lliga.
A la primera semifinal, derbi mallorquí de LEB Plata entre el Fibwi Palma i el Palmer Bàsquet Mallorca i després, l’amfitrió, el Class Sant Antoni, també de LEB Plata, intentarà sorprendre davant els seus el favorit, l’Hestia Menorca, que enguany torna a ser de LEB Or.
Els guanyadors disputaran demà migdia la final. Tot un espectacle del bàsquet de ca nostra que podran gaudir in situ els aficionats pitiüsos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts