Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'equip d'IB3 Notícies Mercè Valero, Javier González i Marcos Palmer fa dies que informen sobre el terreny
“Marxam perquè una bomba ha caigut damunt casa nostra i no ens queda res”. És un més de tots els testimonis que han recollit els companys dels serveis informatius desplaçats a la zona: Marcos Palmer, Javier González i Mercè Valero.
Arriben sobretot dones i infants, com la nina que juga amb el micròfon d’IB3 Notícies. Avui estan a -10 graus i continuen fent cues per poder travessar la frontera i entrar en terreny segur. Només quan ho aconsegueixen, els ucraïnesos es desfan dels ganivets i les armes que duen al damunt per defensar-se, convençuts que en territori segur no els farà falta. És una de les imatges que aquests dies ha captat l’equip d’IB3 Notícies desplaçat a la zona. Ahir un policia els va ajudar a moure’s per Ucraïna.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió