Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Els fets haurien ocorregut el vespre del 10 de juny durant la festa de l'Enquintada. Els detinguts estan acusats també de quatre robatoris amb violència i de dos delictes de lesions
L'Associació Juvenil Quintos de Llucmajor ha publicat un comunicat de denúncia a les xarxes.
135L’Associació Juvenil Quintos de Llucmajor ha condemnat aquest dimecres de manera enèrgica la suposada agressió sexual que patí una al·lota menor d’edat del poble, per part d’un grup de joves. L’entitat ha mostrat el seu rebuig i ha fet arribar el seu suport a la denunciant.
Els suposats tocaments a la víctima haurien tengut lloc dia 10 de juny passat, durant l’anomenada Enquintada. És la festa que organitzen pel juny els joves del poble que fan vint anys, a la plaça de davant les escoles, al col·legi Rei Jaume III.
És per aquesta suposada agressió sexual que la Guàrdia Civil ha detingut aquest mes d’agost els set presumptes atacants. La majoria són menors d’edat, just n’hi ha un que té més de 18 anys. Per aquest motiu, la Guàrdia Civil no ha volgut fer declaracions.
Els detinguts també estan acusats de quatre robatoris amb violència i de dos delictes de lesions.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya