Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El Consell Insular ja els ha notificat que han d'iniciar la retirada dels bars pero volen interposar un recurs de reposició
El Consell de Formentera era partidari d’evitar el desmuntatge dels quiosquets de platja.
El 14 de gener ja va demanar al Govern balear la possibilitat d’aplicar unes mesures cautelars que permetessin no haver de retirar els bars, a més de la possibilitat de modificar la normativa perquè aquesta situació no es repetís els pròxims anys.
Dilluns passat el Govern va denegar aquestes mesures cautelars per a enguany perquè, deia, arribaven tard. No obstant això, no descarta que per a altres anys es pugui aplicar aquesta modificació.
Així doncs, els quiosquets de platja hauran de romandre desmuntats fins al 15 de febrer, si no, podrien enfrontar-se a expedients sancionadors. Els gestors dels negocis, però, encara no han iniciat aquestes tasques, es neguen a desmuntar-los, diuen que no arriben a temps i que interposaran un recurs de reposició per evitar-ho.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros