Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El Consell assegura que ja fan feina per modificar l'actual licitació i que es pugui adjudicar abans que acabi l'any
Des de l’any 2013, els quiosquets fan feina gràcies a una autorització temporal d’ocupació del domini públic terrestre atorgat per Demarcació de Costes i que es renovava cada 2 anys. Ara canviarà i passarà a ser una concessió, perquè són estructures que no es desmunten, ja que durant tot l’any estan oberts.
L’Associació de Concessionàries de Formentera assegura que no tenen encara cap informació de les noves concessions, tot i que, a efectes pràctics, pensen que no canviarà res.
Les noves licitacions afectaran els 8 quiosquets de l’illa que tenen actualment autorització, però també a les concessions de gandules i escoles de vela.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare