Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Demarcació de Costes n'ha autoritzat tres d'un màxim de 20 metres quadrats
La platja des Trenc comença a omplir-se amb els primers turistes. Després de tres anys de problemes per obtenir les autoritzacions i moltes restriccions, enguany els negocis com el serveis de gandules o els quiosquets de platja esperen que sigui de rècord.
Tot i així, al bar de platja ubicat a la zona de sa Ràpita es queixen de l’acumulació de posidònia. Els encarregats diuen que els fa perdre clients. El servei de gandules tampoc no fa feina, perquè els usuaris de la platja cerquen un redol més net.
Així mateix, Costes ha autoritzat la col·locació de tres quiosquets de platja desmuntables al llarg de la costa del Parc Natural, de 20 metres quadrats cadascun, i podran tenir obert fins a la primera quinzena d’octubre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat