Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El radar que ha generat més sancions es troba al quilòmetre 9,6 de la carretera de Sant Antoni, a l'illa d'Eivissa
Els radars fixos de la DGT a les illes han posat enguany més de 61.000 sancions. I una tercera part les ha posades un sol radar. És el que es troba al quilòmetre 9,6 de la carretera de Sant Antoni, a l’illa d’Eivissa. Aquest radar tot sol ha generat més multes que tots els que hi ha a l’illa de Mallorca junts.
El segon amb més sancions es troba a la carretera d’Andratx, més de 9.000. I el tercer torna a ser també a l’illa d’Eivissa, en aquest cas,a la carretera de Sant Josep. A Menorca, el radar situat a la carretera general, entre Ferreries i Es Mercadal, ha posat 2.800 sancions enguany.
Però, si el propietari del vehicle no paga la multa està obligat a identificar-ne el conductor. No fer-ho és falta molt greu. Però només si no paga la multa i això ha causat alguns problemes.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre