Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

A causa de les altes temperatures la producció de llet pot davallar un 25% durant l'estiu
A causa de la calor, les vaques produeixen de mitjana durant l’estiu un 25% menys de llet. El lloc de Biniatzem, des Migjorn Gran, l’any passat va instal·lar aquest sistema de ventilació i irrigació d’aigua que s’activa cada pocs minuts i ajuda mantenir les vaques a una bona temperatura.
D’aquesta manera, han aconseguit una producció equiparable a la d’un mes d’hivern i amb un cost no tan alt. Es gasten uns 300 litres per hora i el consum d’electricitat també és mínim.
Els efectes de l’estrès tèrmic es poden notar també una vegada passat l’estiu, durant l’època de criança. El pagès de Biniatzem, Llorenç Bosch afirma que des que té aquest sistema ha millorat la fecunditat de les vaques.
Cada cop més llocs de Menorca s’animen a fer aquesta inversió, també per responsabilitat amb el benestar de l’animal.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta