Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Han passat d'atendre prop de 450 casos diaris durant el pic de gener, a només 80
La baixada de contagis es nota també a la central COVID. Els rastrejadors tenen manco telefonades a fer, però poder dedicar més temps a tancar el cercle de contactes.
Tot i que són els mateixos, el to de la sala és molt més tranquil. Els rastrejadors han passat d’atendre uns 450 casos diaris a només 80. Una davallada que els fa estar més tranquils però també els permet fer la feina amb més eficacia. “Tenim més temps i podem gratar fins a 14 dies abans del moment on se sap el positiu”, explica Llucia Moreno Sancho, una de les coordinadores de la central COVID.
Segons els darrers paràmetres, la traçabilitat del virus és ara de prop del 61% i la mitjana de contactes estrets per cada cas és de 4 persones. Hi ha un aspecte però, que tenen ben clara a la central: les restriccions han servit per fer baixar la corba de contagis. Això sí, asseguren que quan comenci la desescalada hauran d’estar pendents de l’evolució per a saber quins són els punts més problemàtics per als contagis.
Unes 350 persones que fan feina diàriament entre rastrejadors, educovid, equips vulnerables i UVACs. A més, volen fer menció especial als militars que els han ajudat, creuen que sense ells no haurian aconseguit arribar tan enfora en el rastreig.
La corba davalla, però no la seva feina. Infermers rastrejadors han estat derivats ara a la vacunació a domicili de gent amb dependència. Perquè tot i que el virus doni una petita treva, n’hi ha que no aturen de tenir cura de nosaltres.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys