Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'obra de Joan Aguiló s'estén més enllà de les Illes. Hi ha murals amb el seu art arreu del món
Amb més de 30 murals a Mallorca, Joan Aguiló s’ha convertit en un muralista referent a les Illes. De fet, ha estès el seu treball a altres ciutats d’Espanya. Fins i tot, a altres països com Alemanya, Itàlia, el Regne Unit o l’Índia i el Líban. La infantesa i la família són la seva inspiració.
El primer mural de Joan Aguiló que, l’any que ve complirà 10 anys, es pot trobar al costat de la benzinera de Santa Margalida. D’aleshores ençà, ja ha fet més de 40 murals com aquest per tot Mallorca. Una obra que s’exposa als carrers, més enllà de les quatre parets d’un museu o d’una galeria. Els records d’infantesa o les situacions quotidianes amb la família són els temes que inspiren Joan Aguiló.
L’obra de Joan Aguiló s’estén més enllà de les Illes. Hi ha murals amb el seu art arreu del món.
A més, ha treballat per moltes galeries i ha participat en nombrosos festivals d’art, com el Lets Art de Portopí que es va celebrar fa unes setmanes.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui