Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Govern espanyol qualifica la trobada de "gest d'amistat i deferència"
Els Reis d’Espanya han acabat la visita oficial a Cuba, la primera d’Estat d’un monarca espanyol en aquesta illa.
Abans, a l’Habana, el rei Felip VI s’ha reunit amb l’expresident de Cuba i l’actual líder del Partit Comunista del país, Raúl Castro; una reunió que no estava prevista a l’agenda oficial.
El Govern espanyol qualifica la trobada de “gest d’amistat i deferència”. Posteriorment, els Reis s’han desplaçat fins a Santiago de Cuba on han retut homenatge als caiguts a la guerra hispano-nordamericana de 1898 i on han donat per conclòs el viatge.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren