Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

I abans de reprendre el seu llarg camí, han fet una aturada a l'hospital de Son Espases
Els contenidors plens de capses anuncien que les joguines ja han estat estrenades. El llistat de demandes que els nins feren arribar a Ses Majestats era infinit. Anit passada, els Reis d’Orient arribaren carregats de presents.
Les bicicletes, els patins, les pepes i els aparells electrònics tornen a ser els regals estrella d’aquest dia. Un any més, els Reis han encertat amb els regals, i en alguns casos fins i tot han deixat més obsequis dels que els havien demanat.
Avui horabaixa, als carrers i les places de Palma, i havia pocs nins i és que el temps vola i la majoria ha volgut aprofitar per quedar a casa i estrenar les joguines.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix