L’escena de la música electrònica local es fa un lloc al gran concert ‘Patrona’
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
Ses Majestats s'han fet esperar a Llucmaçanes, Sant Lluís i Es Castell i finalment han arribat ben carregats
Els Reis d’Orient han repartit regals tota la nit. Han fet un recorregut llar per llar per complir els desitjos dels més petits. Són tantes les peticions que a tres pobles de Menorca arriben ja quan és ben de dia. Llucmaçanes n’és un d’ells.
Passades les 9 del matí Ses Majestats d’Orient han arribat per fi a Llucmaçanes. Els més petits han dormit nerviosos i s’han aixecat ben prest per esperar-los, impacients, al carrer.
Els infants han rebut regals molt voluminosos com un llit elàstic o més petits com jocs de taula. Alguns eren molt desitjats, d’altres eren sorpresa, i els Reis no sempre l’endevinen. També n’hi ha per als adults, que viuen aquesta tradició, com quan eren infants.
Per als nouvinguts al poble, la visita reial diürna és tota una novetat. Els agrada seguir la comitiva per tots els carrers del poble.
Però Melcior, Gaspar i Baltasar no s’obliden tampoc dels jubilats del poble. Els visiten un per un a casa seva i els obsequien amb un grapadet de caramels. I és que la piràmide de població també s’inverteix als pobles més petits.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
L'Associació d'Empresaris d'Oci demanen més vigilància en aquesta zona