Un miler de persones, afectades per una apagada elèctrica a Platja de Palma
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Han partit del far de la Mola i han recorregut tots els pobles de l'illa
Els Reis d’Orient han arribat a Formentera guiats per la claror del far de la Mola i des d’aquí han iniciat el recorregut per l’illa saludant els infants de Formentera. Ho han fet en una desfilada sense aturades per tal d’evitar aglomeracions.
Es recomanava a les famílies que anessin al punt més pròxim de casa seva a saludar ses Magestats i així ho han fet. No hi ha hagut caramels, ni abraçades, però els Reis tenien clar que no hi podien faltar.
Tampoc han faltat les cares d’il·lusió i les múltiples peticions per part dels infants, en un dia en què tots juren haver fet bonda durant tot l’any.
Ara només queda anar a dormir prest i esperar que els Reis també es portin bé.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia