Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Han partit del far de la Mola i han recorregut tots els pobles de l'illa
Els Reis d’Orient han arribat a Formentera guiats per la claror del far de la Mola i des d’aquí han iniciat el recorregut per l’illa saludant els infants de Formentera. Ho han fet en una desfilada sense aturades per tal d’evitar aglomeracions.
Es recomanava a les famílies que anessin al punt més pròxim de casa seva a saludar ses Magestats i així ho han fet. No hi ha hagut caramels, ni abraçades, però els Reis tenien clar que no hi podien faltar.
Tampoc han faltat les cares d’il·lusió i les múltiples peticions per part dels infants, en un dia en què tots juren haver fet bonda durant tot l’any.
Ara només queda anar a dormir prest i esperar que els Reis també es portin bé.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància