Han arribat puntuals al moll Vell de la ciutat
La retransmissió en directe de la cavalcada de Palma ja ha començat a la televisió i el canal de Youtube d’IB3 amb un convidat molt especial: el moix Júnior. Aquesta cavalcada, la més multitudinària, ha començat a les 18.00 h, amb 17 carrosses, més de 300 participants i 35 comparses que repartiran dues tones de caramels. Diversos carrers cèntrics ja estan tallats al trànsit, i l’EMT ha reforçat el servei de busos.
Ses Majestats han arribat a l’hora esperada a bord del vaixell d’època Rafael Verdera i ja fan el recorregut, fins que arribin a la balconada de Cort, on saludaran tothom. En arribar a port, han rebut les claus de la ciutat, de mans del batle de Palma.
A altres municipis com Alcúdia, Inca i Manacor també es viuen cavalcades plenes de màgia i molta participació. Tot està preparat per a una nit plena d’il·lusió i regals. Les Illes Balears es preparen per rebre els Reis d’Orient, que desfilaran simultàniament pels carrers principals de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La Policia Local ha hagut de barrar el trànsit a l'avinguda d'Alexandre Rosselló