Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Entre els premiats, els investigadors de les ones gravitacionals, un treball en el qual col·labora la UIB
Els reis Felip i Letizia han rebut avui a Oviedo els guardonats amb els premis Princesa d’Astúries 2017. Entre els premiats, els investigadors de les ones gravitacionals, una investigació en què col·labora la UIB.
Completen els guardons Les Luthiers, en la categoria de Comunicació i Humanitats, la Unió Europea, premi princesa d’Astúries de la Concòrdia, la selecció masculina de Rugby de Nova Zelanda, premi d’Esports, i la Hispanic Society of America, de Cooperació Internacional, entre d’altres. Els guardonats han posat amb els reis d’Espanya en la tradicional foto de família.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat