Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Acabada la visita de l'immoble, s'han traslladat al Teatre del Born, on ha tingut lloc l'acte institucional d'inauguració
El centre de Ciutadella s’ha blindat amb motiu de la visita dels reis. Felip i Letícia hi han arribat poc després de les quatre del capvespre. S’han acostat a saludar les persones que esperaven ordenadament darrere les barreres.
L’objectiu de la visita reial a Menorca era la reobertura de la farmàcia Llabrés, ara cedida a la Fundació de Persones amb Discapacitat de Menorca. Acabada la visita de l’immoble, que forma part de l’herència que Juan Ignacio Balada deixà a Felip i Letícia, les seves filles i nebots, les autoritats s’han traslladat al Teatre del Born, on ha tingut lloc l’acte institucional d’inauguració.
Felip VI ha obert el seu discurs en català i dient que havia “xalat molt”. Ha explicat els motius pels quals la casa reial va acceptar l’herència de l’empresari menorquí, que en cas d’haver-hi renunciat, el patrimoni hauria estat llegat a l’estat d’Israel.
Un petit concert ha tancat l’acte i el viatge de Felip i Letícia a Menorca. A la sortida, han tornat a saludar les persones que esperaven a la plaça del Born amb banderes d’Espanya i algun present, com una orquídia, que han pogut lliurar al seguici del rei.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears