Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
No hi ha assisit ningú de la Generalitat però sí manifestants independentistes
El reis han visitat avui matí el monestir de Santa Maria de Poblet a Tarragona dins la gira autonòmica que estan realitzant. Ni el president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, ni ningú del Govern ha assistit a la trobada. Els monarques només han estat acompanyats per ministre Salvador Illa i la delegada del Govern central, Teresa Cunillera.
En canvi, sí que hi ha assistit un nombrós grup de persones convocades per l’assemblea nacional catalana i altres organitzacions independentistes per protestar per la visita. Sota el lema, “Catalunya no té rei” s’han manifestat als voltants del monestir i s’han produit alguns incidents.
Els reis tenien previst visitar Barcelona aquesta tarda, però es va suspendre per l’augment dels brots de la Covid – 19.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals