El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Una gran quantitat de vehicles sense llogar s'acumulen en els aparcaments de les companyies durant aquest agost
L’agrupació empresarial de lloguer de vehicles amb i sense conductor assegura que les previsions pel mes d’agost han estat per davall de l’esperat, en torn a un 20% respecte al mateix mes de l’any passat.
Una gran quantitat de vehicles sense llogar s’acumulen en els aparcaments de les companyies durant aquest mes d’agost. Segons la patronal dels rent a car de Balears, aquesta és la prova que assenyala un lleuger descens de la demanda del servei.
El descens en el nombre de turistes, segons aquesta associació, ha repercutit en els lloguers. La majoritària Baleval creu que el descens en la facturació també es deu a l’efecte de la llei de l’oferta i la demanda, que ha provocat un descens evident en els preus.
Una gran part dels cotxes que romanen als pàrquings també estan destinats a la venda, però necessiten abans haver estat sis mesos en lloguer.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps