Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
L’Ajuntament de Palma ha desestimat les 45 al·legacions presentades i adverteix que, si no marxen voluntàriament, s’iniciarà un procés judicial
L’Ajuntament de Palma ha donat un termini de cinc dies als residents de l’antiga presó de Palma perquè abandonin el recinte. El termini finalitza dilluns i, en cas que no ho facin de manera voluntària, el consistori iniciarà un procés judicial per recuperar-ne la possessió.
El portaveu adjunt de l’Ajuntament de Palma, Llorenç Bauzà, ha explicat aquest dimecres en roda de premsa que la Junta de Govern ha desestimat les 45 al·legacions presentades durant el procés de recuperació possessòria de l’espai.
Segons ha detallat Bauzà, als residents ja se’ls ha notificat oficialment la decisió i del termini establit per abandonar les instal·lacions. El consistori defensa que aquesta actuació forma part del procediment administratiu per recuperar l’ús municipal de l’antiga presó.
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Després d'encetar-se dimecres a Formentera, aquest dijous ha arribat a Eivissa
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats