Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els residents no descarten fer mobilitzacions per evitar el desnonament
Els residents de Son Banya ho tenen clar: O els donen una alternativa on anar a viure o no es mouen de ca seva. Avui ha estat un dia ple de preocupacions per a les 117 famílies que hi viuen.
De moment, només han rebut les cartes que els obliga a desallotjar les seves cases i segons diuen, no els han donat més explicacions. En el poblat, avui dia, hi viuen entre 450 i 600 persones, de les quals més de dues-centes són infants i joves.
No és la primera vegada que s’intenta desmantellar el poblat. L’any 2008, el llavors regidor de Benestar Social, Eberhard Groske ja va iniciar el procés de desnonament. En quatre anys es varen arribar a esbucar unes 40 barraques de Son Banya.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13