Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
L'Associació Atahualpa, que els aplega, prepara una concentració de suport
La comunitat equatoriana de Menorca viu amb angoixa l’espiral de violència sense precedents que es viu al país, provocat per les bandes de narcotraficants. L’opinió generalitzada dels residents és favorable a la decisió del president Daniel Noboa de declarar l’estat de guerra davant dels atacs fets per càrtels en diferents llocs del país. Preparen una concentració de suport.
Els residents equatorians de Menorca s’han reunit per fer pinya i transmetre un missatge de solidaritat envers els seus conciutadans, que viuen de manera directa la violència de les bandes de narcotraficants que sacsegen el país.
La gravetat de la situació va dur fa només uns dies el president Noboa a declarar l’estat de guerra i ordenar el desplegament de l’exèrcit i la policia per acabar amb els grups del crim organitzat, als quals ha declarat terroristes. L’opinió més estesa entre els reunits és favorable a militaritzar el país com a única resposta.
Els equatorians reunits en l’Associació Atahualpa, que acull els residents a Menorca, preparen diferents accions, entre les quals la preparació d’una marxa de suport al seu país. Es calcula que, actualment, viuen a Menorca al voltant de 600 equatorians, segons dades de l’Institut Balear d’Estadística.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera