Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Finalitzen les declaracions del 'cas ports'
98
Acaben els interrogatoris als investigats per la peça del cas ports que gira entorn de la presumpta manipulació de l’adjudicació del Club Nàutic d’Eivissa.
Aquest dimarts, han declarat el president del club Joan Marí i el directiu i exconseller socialista d’Eivissa Josep Maria Costa, que han arribat als jutjats acompanyats per la majoria de la resta de la directiva que els han volgut mostrar el seu suport. Tots dos han negat qualsevol tipus d’ingerència perquè la seva entitat en sortís beneficiada. Diuen, a més, que estan convençuts que tant per la seva part com per la de l’Autoritat Portuària de Balears tot es va fer bé, i que col·laboraran en tot el necessari per demostrar-ho.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals